Höstlov

Nu börjar höstlovet. Skönt, men har fortfarande lite plugg att göra under veckan.
Idag vaknade jag halv 10. Satt vid datorn och sen började Top model och andra bra tvpogram. Sedan satte jag igång med pluggningen. Ska skriva en novell (kort berättelse) på svenskan.
Satt i ca 1h och skev en början på en novell, men den blev seg så att jag fick lov att tänka om och börja om från början. Det kändes ju välidgt bra.... 
Efter någon timmes skrivning följde jag med Johanna ut och gick spåret. Skönt att få lite luft. 
När vi kom in igen fick jag lite mat i magen. Sedan var det bara att sätta igång med pluggningen igen, ville bli klar idag så slipper jag skjuta upp det.
Skrev några A4. Är nöööjd. Nu är klockan 21:19 och det är dags att vila ögonen från datorn ett tag nu. Tvn och soffan istället!!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0