15:12;

"Nu är vi iallafall säkra på att bebisen blir en tjej!...... Den är ju försenad"
Skrev Christian (min systers kille) till mig idag. Haha lite roligt. Om ni inte visste så ska min storesyster få en bebis och det kan bli när som hellst för hon har gått över tiden. Ska bli så himla roligt! Längtar verkligen!

Har sett på en film nu på morgonen med mamsen. Nu väntar jag på mat och sedan går vi en promenix hem till mats.
Och för er som inte kommer ihåg att jag har namnsdag idag... FY SKÄMS PÅ ER!! haha nä, jag kom inte ens ihåg det själv. Men grattis till alla Elin där ute.

Mamma ropar att det verkar vara en bra film på tvn nu, så jag ska rusa till soffan!
Ha en bra dag, kramar.

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis på namnsdagen gumman!

2010-07-31 @ 19:15:07
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0