Kl. 23:31

Jag uppdaterar lite dåligt eftersom att jag är sjuk och då har man inget roligt att skriva..
De enda jag har gjort är att lega i soffan och kollat på film i 3 dagar. 15 filmer på tre dagar, inte dåligt de inte! 
The last song, Sex and the city 2, Valentine's day, The princess and the frog är några utav de jag har sett.

Nyheten ikväll är att min feber har stigit. Från 37,2 imorse till 38,3 nu ikväll. Det betyder att jag ska till doktorn imorgon eftersom att han sa förra veckan att om jag skulle få högre feber eller något så skulle jag upp dit igen. Så jaaa, man får lyfta sin kropp och ben imorgon och åka till doktorn.
Det är fjärde gången jag är hos doktorn i sommar, så snart behöver de nog inte fråga vad jag heter och person nr. Haha.

Undrar vad det är för fel på mig.. Har varit sjuk nästan hela sommaren. Öronen värker, febern stiger, migrän och halsmandlarna gör ont. Vad är felet??

Nu känner jag att det börjar hetta till här, så nu ska lägga mig i sängen och sova.
Godnattkramar

Kommentarer
Postat av: Frida

fyfan, stackarn säger jag bara. kryyyyyyyaaaaaaaaa!!

2010-08-16 @ 12:55:03
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0