Hemma från stan

Det har jag varit ett tag nu, men iallafall liksom hihi.
Kom hem med två kassar. En från Bikbok och en från Glitter. I påsarna befann sig en ring (se bild i inlägget innan), ett halsband och en tjocktröja.
Det blidde inga skor idag. Får bli nästa gång jag är på stan.

Nu lite senare på kvällen har jag varit ute på en liten promenix med pappa och biggan. Har också sett på tv och sutti här vid datorn. Chilledille!

Vet ni vad jag börjar märka nu?
Att min sak där man klickar (hmm.. hur ska jag förklara de här?).. alltså jag har en bärbar dator och de betyder att jag inte har någon mus som man klickar med utan att jag har en sak som är fast i datorn. Ni fattar säkert inte haha. Men den går typ inte att trycka på.. Jätte drygt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0