Första skoldagen

Nu är första skoldagen avklarad! Fasiken vad trött jag var imorse.
Vi fick några papper och vårat ny rätt så bra schema sedan fick vi gå hem. Jag åkte med Malva, Frida och malin till stan.
Vi kikade runt lite och käkade på Spicy hot. Alltid lika gött.

Efter att jag varit hemma en stund så bestämde jag mig för att dra mig ut på en promenad. Gick förbi min syster för att höra fall jag kunde få lite sällskap med henne. Men hon skulle handla, istället fick jag med mig lilla Vendela.
Ringde och hörde med Malin fall hon ville följa med på en runda med barnvagnen och det ville hon väldigt gärna.
Vi gick också förbi Frida och pratade ett litet tag. NÄJS

Nu ligger jag nyduschad i sängen och ska nu kika på något pogram på tvn som slutar kl.23 antar jag.
Efter det ska jag förska att sova. Men det kommer inte att gå som planerat eftersom att jag inte har somnat så tidigt på över 2 månader.
Men det är värt ett försök! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0