Lördagen, Bio - Ritualen

Laddade upp ett inlägg igår, men det har tydligen inte sparats....
Igår åkte jag ner på stan med Robban, Malva, Jonte och Jerry. Vi åt mat på spicy och sedan kom Emma och Johan, då gick vi och köpte godis på hemmakväll. Sedan drog vi till bion, Ritualen såg vi.

Filmen var bra och läskig! ..Fast den är säkert inte alls lika bra hemma som den är på bio. Men jag tycker att den är värd att se!!


Nu ska jag torka håret och fixa mig. För jag ska hänga med mamma till hälla shopping och sedan till min kusin.
Pussdå

Kommentarer
Postat av: fridalee

svar: JAG VET, tänkte skriva de men kändes fel :o hon är brun året runt den där jäveln.......

2011-03-14 @ 17:02:35
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0