FLYTTA

Jag, min pappa och hans tjej ska flytta. Vi ska sälja huset som min pappa har byggt och som jag har bott i sen jag gick i förskolan.
Det känns både roligt och tråkigt att lämna detta hus. Jag trivs så bra här, men endå ska ska det bli roligt att upptäcka ett nytt ställe. Som tur är så flyttar vi inte ifrån denna stad, utan bara in till stan i en jättefin lägenhet utmot vattnet.

Imorgon är det visning på vårat hus och jag har städat som en toke! Jag gick upp 11.00 och började städa vid 11:15. Rensat papper och saker, dammat, plockat, dammsugit och torkat. Var klar efter nästan 5 timmar. Vilken tid det tar! Tur att jag bara har ett rum att städa säger jag bara!
Efter städningen så var det dags att göra lördagen ännu roligare... plugga. Ingen lätt start på skolan här inte, vi började med att få läxor i spanska, engelska och prov i bild den här veckan som kommer.
Ett väldigt onödigt och tråkigt prov som handlar om konsthistoria eller något..

Ahja, har pluggat lite idag och det får räcka! Det är ju trotsallt en lördagskväll och då behöver man inte plugga så himla mycket. Efter pluggningen tog jag ett bad och tvtittning. Det gick någon bra film på 5, men kommer dock inte ihåg vad den hette.

Tänkte vara snäll nu och uppdatera er så mycket som det går eftersom jag har grejer att skriva nu. Bäst jag passar på! Det låter väl bra? Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0