FREDAG

Denna underbara fredag har jag spenderat med underbara människor.
Först var det skoldags, slutade vid 13 pga. att jag skulle iväg och ta min sista spruta för Hepatit A&B.

Kan ju säga att tanten inte skrev upp mitt namn i väntelistan så vi fick sitta i en timme.... men vi hade sjukt roligt åt en annan tant som satt och väntade på att få komma in till doktorn. Hon såg ut som en kanin. Haha, så taskiga! Men sååå roligt! 
 
Sedan gick jag och Ems en sväng på stan. Fick med mig ett gäng kassar hem, visar de jag handlade imorgon! Vid halv 7 mötte vi Marcus och Johan vid spicy. Efter körde vi bio, Sanctum blev det. Den var i 3D så vi fick ha på oss skitcoola glasögon, yeeeah! Filmen var rätt bra.

Här får ni ett smakprov

Kommentarer
Postat av: Sofia&Isabella

Såg också på den bion i fredags, den var bra! :D

2011-02-26 @ 19:39:37
URL: http://tviillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0