Föralltid min pez

Hej! Tänkte berätta lite för er om Elin Linnéa Andersson som hon så fint heter. Hon är en glad (för det mesta, hon blir liteee tjurig ibland också, förlåt Elin men det är sant och det vet du!!) Men för det mesta är hon glad, vilket är helt underbart. Vem vill inte ha en glad glädjespridande kompis liksom? Hon bryr sig om och ställer alltid upp för mig, hon hjälper mig och får mig att må bra. Kan prata om allt med denhär tjejen, hon älskar mig fast jag är a bit weird liksom, hon står ut med mig. Oftast. Ibland ska hon hålla på och kittla en till döds typ. Älskar hennes harklingar och "nu kommer jag få ett blåmärke....." Sånt som gör henne till den hon är, sånt som jag älskar henne för. Har så galet mycket med roliga och fina minnen med denhär tjejen, uppskattar och är tacksam för varenda en av dom. Skulle man beskriva Elin med ett ord så skulle nog UNDERBAR passa på pricken. För det är precis vad du är min älskade älskade vän! 
 
Strike a pose eller vadå.......... Vi skyller på året 2009


 / Ems Emsan Emsi Sjöstrand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0