underbar lördag

Malin var med mig och emma igår. Vi åt spicy och köpte godis på hemmakväll. Sedan drog vi hem till mig och pratade massa strunt. Vid elva tiden drog mallan hem och jag och emma fortsatte. Idag vaknade vi rätt tidigt, så vi låg kvar i sängen ett tag och segade.. sedan var det frukostdags! Efter en stunds chill på balkongen tog vi på oss skorna och trallade iväg till coop extra för jordgubbsshopping. Sedan tog vi med oss gubbarna till vattnet för lite stek och mys i vårsolen. Massor med prat och radio blev det också! Efter någon timme i solen drog vi oss hemåt för lite korvätning,he-heeee.... När Emma sedan åkte hem med sin kära moder så hängde jag med pappa och biggan till fiket vid hamnen. Glass och latte,det är grejer det. Sen fortsatte vi våran promenad till stan. Nu är jag hemkommen från en springtur också. Magen ropar på mat. Hörde något om lax från köket, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0