Vaknade halv 8!!!!

...och jag har studiedag. Härligt eller vadå? ´Skulle inte tro de va.

Men jag har hunnit med rätt så mycket iallafall. Eller.. jag har kollat på tv, sutti vid datorn, duschat, fixat mig, ätit frukost och klockan är bara 12:15!!!
Snart ska jag dra ner mig i källaren och börja städa trapphuset så att det kan klinga i min plånbok till London hehe. Sen ska jag fixa iordning käk och kanske gå ut på en promenix.
Orkar inte springa eftersom jag är förkyld.. 
Senare kanske det blir lite mys med några tjejer som sagt. men det är inte säkert att de blir av.
Ikväll måste jag iallafall packa! Jag ska nästan inte packa någonting eftersom jag vill ha med mig mycket kläder och grejer hem, så det går nog fort. IMORGON ÅKER JAG!!!


/Elinpez.


Kommentarer
Postat av: Frida

vadå min bild söt, DIN bild är söt&fin!!!

2010-09-24 @ 17:53:44
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/
Postat av: Tim Lindström

kul att du gillade min teckning ;) tack! :)

kram Tim

2010-10-01 @ 16:08:29
URL: http://timlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0