TORSDAG 16:37;

Ställde klockan på 9:00 men gick inte upp förrens 10:00. Hade tydligen ställt om klockan när jag vaknade första gången, alltså nästan död.
Då gick jag iallafall upp och pluggade en liten stund och gjorde sedan iordning mig.
Vid 11:30 gick jag och hämta Leo på dagis. När vi kom hem gjorde jag värsta lunchen till oss, nudlar. haha..
Vi kollade på tv och Gustaf. Ni vet, den tjocka oranga katten.
Malin och Malva kom också förbi en snabbis och pratade lite strunt prat. De hade rast från sitt "jobb" på dagis.
När de gick spelade vi spel på datorn och lyssnade på några av hans favorit låtar: skaka rumpa&manboy. När klockan blev 14:00 följde jag med honom hem till sig.

Jag sa: Leo jag följer med dig hem.
Han svarar: JA, ANNARS BLIR JAG ASRÄDD!


En väldigt söt prick de där.. När jag kom tillbaka hem till mig så pluggade jag lite.
Om några minuter kommer det upp lite bilder på de kläder och skor jag köpte i London. Håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0