Snart åker jag till Hudik

Är hemma från skolan nu. Har varit de i två timmar.
Vi hade bara tre lektioner idag, Ma Eng No. Sedan var det fotografering somgällde. De gick väl bra, men tror inte jag kommer bli så himla nöjd med korten. 
Men vi fick sluta direkt när vi hade tagit kort, alltså kl. 12:30.  
Först gick jag hem till mamsen och packade massa kläder och lite grejor. Sedan hem till pappa och packa de sista här. Nu är jag redo för en tre timmars åktur! Hade tänk sitta och läsa hela färden för att jag måste läsa ca 50 sidor i en bok denna helg. Så då kan jag lika bra passa på att läsa i bilen.

Dock tror jag inte att de tar tre timmar att läsa och jag kommer inte orka läsa i tre hela timmar heller.
Blir nog datorn lite emellan åt.

Men nu ska jag kika på lite bloggar tills vi ska fara! Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0