Lördag

Blev en mycket trevlig kväll med Emma, Frida och Mallan. Vi åkte ner till stan vid halv 6.
Då gick vi runt och letade efter något mysigt ställe att äta på, men som vanligt så blev de tillslut spicy. Vi skrattade och hade de sköj!!
När vi var mätta i våra magar kom Fridas pappa och hämta oss, disco i bilen jao och lite dunka dunka när vi kom hem också. Jag älskar er busar
Nu är jag hemma. Ska trycka i mig lite choklad..... de ligger liksom på bordet och man kan ju inte hålla sig ifrån att ta en bit då.
Är trött som en gris nu, men när jag väl ska sova så blir jag antagligen pigg.

Kommentarer
Postat av: Frida

jag älskar er, wonderbar dag ju! puss

2010-09-05 @ 01:07:06
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0