HEMMA

Nu är jag tillbaka igen!
Orkar inte berätta i detaljer vad vi har haft för oss, men skriver lite snabbt.

Vi har shoppat en del och vart på många olika platser och sett många olika saker. Tex. Big Ben och sådant.
Igår när vi satt på en restaurang och åt så kom det typ 40 stora polisbilar med 10 man ivarje. Man trodde ju att det var något jätte allvarligt... men det hade varit en fotbollsmatch, så de var massa huliganer haha.

Idag gick vi upp tidigt för att först gå till tunnelbanan och sedan ta tåget till flygplatsen.
Kl11:00 for vi upp i luften. Har fortfarande ont/lock i öronen.. hihi. Jag är också trött som en.. vet inte vad.
Det som gör att jag blir ännu tröttare är att jag har en hög med läxor i bakhuvudet som jag vet måste göras. Nästa vecka har vi 2 stora prov, engelska och so, som jag vet att jag har svårt att plugga till.

Imorgon skulle jag egentligen följt med mamma till hennes jobb och praoa där. Men istället så sjukar jag mig hemma och pluggar. För jag är faktist förkyld och har ont i huvudet. Fast jag ska också gå och hämta Leo på dagis på fm. och vara barnvakt en liten stund.
En liten pause från pluggningen!

Men nu ska jag tare lite chill och kika runt här på datorn. Ni förstår, jag ligger efter med alla bloggar som jag läser och sånt.
Lite bilder från resan kanske kommer upp senare. Eller på de saker som jag har inhandlat.
Vi får se vad jag orkar! Hejdå alla fina

Kommentarer
Postat av: irya

hej

2010-10-03 @ 12:17:20
URL: http://iirya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0