Halloj

Det är inte alla som pluggar på en lördag... men det har iallafall jag gjort i min ensamhet! Lika bra liksom!
Har typ 50 glosor i engelskan, eller ja 30(?) tills på onsdag. De kan jag nu, fast grejen är den att jag kommer glömma bort alla tills då. Men det är nog lättare att träna in de igen på tisdagen.
Jag har också läst klart boken som handlar om Sioma Zubicky "Med förintelsen i bagaget". Nu ska bara jag bara skriva en bokrecension om den.... fast de gör jag icke idag! Så duktig kan jag ju inte vara.... (!)

Sitter och väntar på att min syster och comp. ska komma hem. Vill inte vara själv mera. Det är trist.
Nu har min vän Frida laddat upp bilderna sen igår och det betyder att jag också kan göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0