FREDAGSMYS

Åkte ner på stan och åt med min kära familj hemma hos pappi. Det blev kina mat, eller thai buffè rättare sagt. 
Till efterrätt åt vi frukt, glass och friterad banan. Snacka om att man kände sig helt proppmätt efter allt!! Sen gick vi till skrapan och satte oss där uppe ett tag. Fetaste utsikten, fint!

Nu sitter jag i soffan med en vetekudde. Jag fick jätte ont i magen efter jag sprang spåret tidigare idag. Det gör onte när jag går och reser mig upp... Inte bra..
Ska kolla runt på lite bloggar nu, sedan ska jag nog sova. Fast det blir nog inte än på ett tag.
God natt!


Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: Jaha ahh okej, joo helt sjukt är det, förstår mig inte på dessa folk asså. Men joo det är borttaget nu som tur är! =)

2010-09-03 @ 22:57:42
URL: http://rossannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0