2September

Det är redan en ny månad och snart börjar den mysiga hösten.

Det blev ingen uppdatering igår så därför tänkte jag skriva vad jag gjorde idag istället.
Efter skolan gick jag hem och pluggade. Vid halv 5 tiden trallade jag hem till min syster och åt mat. Sedan åkte jag med henne, min mamma och lilla Vendela till mormor och morfar. Där fikade vi och satt ute på deras balkong och pratade tills klockan var 21:30. Då åkte vi och handlade en liten snabbis.

Nu sitter jag och kollar på One tree hill. Jag har nyss gjort engelska läxan. Duktig tjej.
Snart ska jag ut och gå en lång sväng med min älskade vän Emma. Efter promenixen ska jag dra hem till min pappa! Vi kanske hörs senare. Bye


Kommentarer
Postat av: emma

vart har du varit min lilla vän?

hösten har redan börjat!!! ut och känn kylan så får du se

2010-09-03 @ 07:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0