13September

Måndagar är alltid lika sega i skolan. Eftersom det är våran längsta dag, 8:20-15:30. 
När vi slutade följde Mallan med mig hem. Jag stekte ägg för första gången (tror jag). Fan va bra det gick!!!

Vad tycker ni?? Ser det inte ut som ett riktigt bra och smarrigt mellanmål.. hehe.

Medans kollade vi på tv och pluggade litegranna sådära..
Efter det, 17:00, gick vi och kikade på visning. Mycket visningar här och där nu på senaste tiden haha. Sedan cyklade vi vidare upp till spåret och sprang av oss lite där. Båda har haft ont i huvudet hela dagen och trötta så kan ju säga att båda var helt slut när vi sprunit klart.

När jag kom hem åt jag mat och pluggade lite. Klockan 20:00 kollade jag på Biggest Loser sverige.
Efter det blev de en duschning. Sedan ännu mera plugg, spanska och engelska. Sååå tråkigt så man dör. Men skönt när man har det klart.

Nu ligger jag i min sköna säng och hade tänkt att kika på tv, kolla på bloggar, göra en fläta på mig själv och sedan sova. Låter inte de som en bra idè(?) Det tycker jag iallafall.
God natt alla söta


Kommentarer
Postat av: malin

Du vet väl om att jag älskar dig va????

2010-09-14 @ 15:23:28
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0