Lördag 18:01

Har vart upptagen så jag har inte kunnat skriva. Pluggat och sånt.. Fick vg på matte provet och tror att jag fick nästan alla rätt på idrotten.
Men kan berätta lite vad som har hänt de senaste dagarna, eller nej... jag berättar om igår(fredag) och idag haha. Igår åkte jag och Emma ner till stan efter skolan. Köpte lite kläder.
Vi fikade på gräden också. Mycket mysigt!
Vi åkte hem med 18:15 bussen. När jag kom hem åt jag mat, badade och sedan började Idol. Somnade i soffan vid 10 eller nåt. Super trött efter en jobbig vecka.

Idag vaknade jag vid 10. Åkte ner på stan kl.13 med Emma. Köpte present till pappan min som fyller år snart och vi åt mc'donalds. Nu är jag hemma och kl.19 ska några tjejer och jag kanske hem till Ylva och kolla på skräckis.
Det är ju halloween och då är skräckis ett MÅSTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0