Tisdag 23:14

Fick reda på 2 av proven som jag hade förra veckan idag, engelska och kemi. På kemin fick jag iallafall vg! glad bäver!
Hade också läxförhör på fysiken och det gick bra.

När jag kom hem kollade jag på Top model och tog det lugnt.
Sedan blev det spanska pluggning, har prov imorgon. Och sen lagade jag mat, spagetti och köttfärssås. Efter maten, ännu mera plugg... det är fortfarande några glosor som inte vill sätta sig i min skalle, men nu bryr jag mig inte om de längre för jag har gjort mitt bästa.
Kanske hinner kolla lite mer i morgon bitti, innan jag far iväg till skolan.

Nu ska jag chatta lite med Malin och Tobbe. MÅSTE snart sova!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0