Tisdag 23:02

Har egentligen inte lust.. men kände att jag måste blogga iallafall!
Idag har det varit rätt så nice dag i skolan, som är rätt så ovanligt. Förutom att vi fick reda på att vi skulle ha ca 50st extra glosor i engelskan och 3 sidor till på so'n. Men vi hade våran andra handledare idag på so'n för våran andra lärare var sjuk, hon var mycket bättre på att förklara. Önskar att man hade henne istället...
Malvas kommentar var faktist rätt så bra! "Jag lärde mig mera under den här lektionen än vad jag har gjort under dom här veckorna".
Slutade skolan vid 14. Då gick jag hem och satt vid datorn/pluggade lite.
Vid 16:30 gick jag hem till min syster och hon bjöd på mat. Efter de rusade jag och mamma hem och hon hjälpte mig med pluggandet som hon har gjort hela denna kväll. Tackar! Imorgon har jag provet och jag känner mig rätt så säker på detta nu, fast har en aning om att jag kommer få hjärnsläpp som vanligt...

Imorgon har vi tre lektioner på förmiddagen, sedan ska vi ner på stan och se på någon teater!
Ännu skönare dag imorgon alltså.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0