Onsdag 22:77

Tjalllala!
Nu ligger jag i min säng. Fryser om både fötterna och händerna som vanligt! Ska försöka komma på något sätt att bli varm.... men hur??

Nu på kvällen har jag varit hemma hos mina kusiner och firat deras pappa. Kom hem vid 22.00. Har ätit god mat och god efterrätt! Mycket smarrigt.

Juste! var hos tandläkaren idag. Hon sa att jag hade jätte fina tänder och inga hål. Duktigt.

En sak till... Jag måste bara säga att jag har ingenting roligt att komma med. Har inte tid att ta bilder och ingen ork heller desutom. Bloggen blir så himla tråkig utan bilder, men ni får stå ut med det ett litet tag/några dagar.
GOD NATT MED ER

Kommentarer
Postat av: MaLiN

Du har verkligen världens vitaste tänder. va nöjd över dom!!



Och ja, henrik var lite småsnäll och sa idag: HAHA malin nu har du både missat hamburgare, pannkaka och tacos i skolan, och vi har inte fått nån fisk :D:D:D jag ba: håll tyst!! LOVEYOU

2010-10-21 @ 22:40:22
URL: http://mmalinjuhliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0