FREDAG 10:13

Nu är jag vaken. Gick upp 9:15 faktist, ställde klockan, trött som tusinge. Har nyss ätit kräm. Göttit! Snart ska jag gå och mysa upp mig i soffan med en kopp te och so boken!
Låter det som en lysande plan eller? Nej kanske inte, men blir tvungen iallafall... 

HJÄLP! Någon som är bra på bloggdesign här på blogg.se eller bra på att göra header? 
Har ni lust att hjälpa stackars mig? Har tröttnat min blogg så himla mycket och bättre än det jag har nu kan jag ej göra.
Så ligger läget till. Släng gärna in en kommentar om du kan rädda mig! :-)

Hoppas ni får en fin förmiddag!
Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: bella

härligt! lycka till :D



allt bra ? ;D

2010-10-01 @ 12:07:32
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0