9 Oktober 23:46

Kom nyss hem från min syster. Har druckit te, ätit smörgås, pratat, lekt med Leo och gosat med Vendela.
Nu ska jag nog snart gå och lägga mig. Känner mig faktist rätt så slut.
Fast jag har tagit det lugnt hela dagen nästan? haha aja. Nu ska jag äta godis/borsta tänderna?? hmm... väljer nog tandborsten just nu. Duktig flicka!

Frukost: varm macka&varm choklad.
Outfit: Svarta jeansläggings(ginatricot), myströja(London)
Träning: räknas 10 minuter på en crosstrainer? haha.. med leo på sidan som
säger: elin, får jag stå på med dig?
han hoppar upp och trampar med mig i 30 sek, hoppar av, någon minut senare...
elin, får jag stå på med dig igen? haha.
Duktiga: rensat smyckeslådan och även städat.
Nagellack: inge
Vill ha: en frisk Malin
Ångest: att vi snart måste välja gymnasium och jag vet inte ens vad jag vill bli... jobbigt läge!
Mående: bra, känns som om jag börjar få lite ont i halsen just nu.. men hoppas jag känner fel.

GOD NATT!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv. Ja asså det är riktigt omoget-.-

Ja tack det samma :-) snygg blogg föresten :-)

2010-10-10 @ 12:44:56
URL: http://sevii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0