21:43

Idag på hälla så gick jag runt i ca 1 och en halv timme. Hann shoppa lite grejer iaf! Smycken (ovanligt), present till malin och en jacka. En mycket nöjd Elin!!!
samtidigt medans shoppandet pågick pratade jag med mina två underbara vänner i telefonen, Malin och Emma.
När jag kom hem blev det lite kemi pluggning. Sedan åkte jag och mamma till min faster och fikade. Där befann sig också min kusin. Kul att träffa de.
Vid halv 8 åkte jag hem och drog på mig två par vantar, sjal och en tjocktröja. Då var jag redo för en prommenad i det kalla mörkret med Emma. Alltid lika mysigt att prata med henne, även fast det är 3 grader varmt(?)... haha.

Nu ska jag tjata på mamma att hon ska göra varm choklad/te åt mig. Jag fryser!!! hihi.
- mamma, vad hände med chokladen????
får som svar - den är påväg!!!

Vilken underbar betjänt jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0