Min helg

Dålig uppdatering som vanligt... I fredags mötte jag tjejerna utanför affären halv 6. Vi gick in och köpte grejor som vi skulle ha under kvällen. Sedan gick vi alla hem till min pappa och började laga mat och gjorde fruktsallad. Maten blev kycklingben (som malin säger), klyftpotatis, sallad och bearnaisesås. Riktigt smarrigt blev det iallafall! När allt var uppätet och alla blev mätta så serverades det fruktsallad och glass. Vi satt och pratade hela kvällen och hade det jätte skojigt. Det står mer om kvällen på mallans blogg. Jag och Ems följde med Jullan och Mallan hem. När jag och Emma kom hem (ca 01:30) drack vi te och sånt. Nice!!

Igår
 vaknade jag och Emma upp 12:00 ungefär. Då gick vi upp till balkongen och åt frukost. Sedan gjorde vi oss redo för att ta bussen in till stan. Vi hade tänkt åka med elba båten till östra holmen. När vi kommer dit står det att den ska gå varje dag 25 över. Vi satte oss brevid och väntade, men ingen båt gick. Istället gick vi lite längre bort och satte oss vid vattnet. Vi åt vårat fika och hade det skita mysigt. Efter att ha setat där någon timme gick vi och kolla när bussen gick. Den skulle gå om 40 minuter, då gick vi till skrapan och åkte hissen upp och ner. Haha, vi åkte säkert 100 ggr. Kul var det.
När jag kom hem vilade jag lite. Sedan åkte jag hem till Fridan med Mallan. Vi satt vid datorn och åt popcorn+smält choklad. När klockan var 00:30(?) kom vi på att vi ville sova över. Vi började då sminka oss och ta massa kort. Haha normala tjejer.

Idag
vaknade vi 12:00 av alarmet som ringde. Då gick vi upp och käkade frukost. Började sedan sminka och fixa oss. När vi var klara gick vi ut och tog lite mer kort.

När jag kom hem lekte jag lite med Vanessa, Leo och hans kompis. Vi spelade spel. Sedan gick jag hem för att börja städa, efter det åt jag mat. Efter att jag proppat i mig mat i magen gick jag hem till syrran och där åt vi rabarberpaj och vaniljsås. Väldigt gott. Nu ska jag bara ta det lugnt och försöka att logga in på min msn som inte funkar just nu... Får ryck snart :-( 

Tack ALLA tjejer för dagarna! Ni är helt underbara, verkligen♥

En bild på mig och Ems från igår, love you.

Kommentarer
Postat av: mallannn

äääääääääälskar dig/er<33333

2010-06-20 @ 23:47:22
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/
Postat av: frida

älskar er bruds, fredagen och alla dagar ägde!<3

2010-06-21 @ 13:25:59
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0