Tisdag - En dag med mallan

Jag och Malin hittade lite grejer på stan idag. Ni får se bild senare.
Vi åt mat på spicy hot, det är alltid lika gott. Innan vi tog bussen hem sprang vi in på godisaffären och ni kan nog gissa vad vi köpte ;-)
När vi kom hem kollade vi på en skräckfilm hemma hos mig. Vi båda hade sett den förut, men ingen av oss kom ihåg slutet.
Nu ska jag kolla lite på tv och snart lägga mig i sängen. Ska inte sova ännu men ska lägga mig och läsa lite bloggar och sedan SOLO som jag fick hem idag. Imorgon hoppas jag på fint väder och att jag kan vara ute!


Kommentarer
Postat av: malin

Tack för dagen babe

aaaasmysigt(L)

2010-06-15 @ 22:10:38
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0