Onödigt inlägg

Detta inlägg skriver jag bara för att vara snäll mot min kära kompis Frida som har tråkigt och vill läsa något! Så jag har ingen aning om vad jag ska skriva nuuu. Jo, jag och några tjejer har planerat att vi ska grilla på fredag och ha det super mysigt. Vi får se hur vädret blir bara, hoppas att det blir bra. Annars får vi väl fixa maten i köket. Jag har haft ganska så tråkigt nu när jag har varit sjuk och jag saknar mina kompisar så himla mycket så en tjejkväll behövs verkligen!!! Många tjejkvällar måste vi ordna nu i sommar och bada hela dagarna.
Det blir superduper. Hmmm.... vad kan jag mer skriva??? Mina vänner är de bästa i hela världen, jag LOVAR DIG. Ingen har lika bra vänner som jag har. Vi är ganska så olika men håller ihop iallafall, vi är starka tillsammans liksom. Ni fattar jao. Nej Frida nu har jag inget mer att skriva. Förutom att jag älskar er mina kära vänner, ni är helt underbara och jag hoppas att vi alltid kommer stå varandra så här nära som vi gör idag.
KYSSAR


Några veckor gammal bild på mig och Fridan. Vi gillar glass JAO!!!

Kommentarer
Postat av: frida

åh tack för att du uppdatera elin, gud va glad jag blir nu!!!

fin bild du fick till där också, mummms. love u!

2010-06-16 @ 21:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0