Heeeeeej

Sitter nu i min säng hemma hos pappa, kollar på mtv och sitter även här vid datorn som ni kanske förstår.
Fick värsta beslut ångesten idag när jag var hemma hos min syster. Jag ska ha en klänning på mig imorgon som är vit (ni får se imorgon) och till den hade jag tänkt ha mina svarta skor, men när jag kommer hem till henne så gav hon ett förslag att jag skulle ha vita skor. Fick testa ett par vita skor som hon hade i garderoben.
Stod säkert i 30 minuter och tänkte på vilka skor jag skulle ha haha. Ingen av oss kunde säga vad som blev snyggast. Tillslut fick jag fråga Christian (hennes kille) om vad han tyckte, han sa direkt "de svarta, för dom passar du bäst i" och så blev det bestämt. När jag kom hem till pappa lockade jag håret, så nu behöver jag bara förbättra det lite imorgon bitti.
Ingenting bra på tv ikväll heller vad jag vet så jag sitter nog framför datorn hela kvällen lång.....
Skriver kanske senare, annars får ni sova så gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0