Fredag

Vaknade med ont i halsen, förkyld och ont i huvudet. Först tänkte jag bara ta denna regndag att ta det lugnt.
Men efter ett tags tänkande så hade jag verkligen inte lust med det, för de är ju många som tar studenten. Istället åkte jag med Malva och Emma till stan och kollade. När jag kom hem åt jag och efter en stund kom Emma hem till mig. Vi bastade med hårinpackningar. Men det blev för varmt efter vi köttat på med massa vatten så vi gick ut. Vi fixade oss och jag beställde kebab. När vi var klara gick vi till pizzan och hämtade den. Tog med den i bussen till hökåsen där vi kollade på pojkarnas fotbollsmatch. De vann med 8-0!! (Nr3 i andra laget var så jädrans snygg) haha...
Efter att vi tagit bussen tillbaka hem så väntade vi på att Max och Robin kunde leke med oss. Vi satte oss sedan i lekberga, där pratade vi och planerade. Niiiiice!
Nu börjar jag få lite ont i huvudet igen så jag ska snart sova. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0