Den 9 Juni 2010

Detta var sista skoldagen och jag är hemma nu. Både tråkigt och skönt.
Vi körde brännboll på ip, efter det hoppade vi i vattenspridare haha. Det var vatten som skulle vattna gräsmattan. Vaktmästaren blev jätte arg när vi lekte där. Kom hem ner blöten och nu sitter jag och dricker te.
Ska snart gå hem till systern min och fråga fall jag får låna hennes locktång, för med min locktång ser det så tillgjort ut. Alla 8: or ska vara vid kyrkan 9:05 imorgon. Det håller nog på i 1 h ungefär.
Fasiken vad jag kommer sakna min underbara klass. Men vi får försöka träffas lite under sommarlovet.
Nu är mitt te slut, men ska hämta en kopp till.

Visst ser det himla kul ut! Vi blev inte nå blöta alls....

Kommentarer
Postat av: frida

vem hjälpte dig med smileysar:(:(????



btw, din tröja kommer fan bli förstörd lilla elin pez... inte brå inte brå. puss på att jag ger dig första kommentaren:*

2010-06-09 @ 16:17:46
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag gjorde det själv. för jag är så himla bra!!!!

nej då, tröjan blir ännu finarevill jag lova.

puss :love:

2010-06-09 @ 19:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0