Måndag & Tisdag

Igår tog jag, Emma och Malin 10:15 bussen till stan. Vi köpte med oss sallad från vivaldi och sedan promenerade vi till hamnen. Vi åkte med 11:15 båten till Östra Holmen. Där badade vi och solade. Mycket nice!!!
Efter någrsa timmar så åkte vi hem. Då åt jag mat och sedan runt 8 så cyklade vi 3 tjejer till gropen och badade. Vi åt också bullar, kex och festis som Malin hade tagit med sig. Så söt. Var hemma runt halv 11. Då gickjag hem till min syster och kollade på film med hon, hennes kille och Leo. Men vi såg inte klart hela.

Idag vaknade jag kl.8:00. Kände att jag inte mådde nå bra.. Hade ont i halsen och det kändes som om jag hade feber. Termometern visade 37,8 och jag brukar ha väldigt låg temp annars. Jag la mig ner och kollade på tv. Somnade efter typ 5 minuter och vaknade igen kl. 12:00. Brukar aldrig kunna somna om så det visar att jag har feber. För ungefär 1 timme sedan hade jag 38 grader sååå fan....
Ligger här i sängen nu med huvudvärk, halsont och har ont typ överallt! Nu ska jag kolla på Bella&Tyra Show för jag har inget bättre för mig. Hörs någon gång!

Kommentarer
Postat av: frida

usch, krya!:(<3

2010-07-06 @ 15:52:46
Postat av: malin

Nej men bella!!! inte bli sjuk, du skrämmer mig ju! jag har också ont i halsen, men jag vill inte ha det när jag ska till skånish juuu :o



KRYA MITT HJÄRTA!!

2010-07-06 @ 18:00:11
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0