Den 15 juli 2010

Idag har vi vart på en liten åktur. Kollade i små butiker i järvsö. När vi var tillbaka i stan kl.17 stannade jag där.
Mina skor håller på att gå sönder och klacken låter när jag går. Jag irriterar mig på det heela tiden. Sprang in i de två skobutikerna de hade. I den första hittade jag inga i rätt stolek. Det fanns bara i stolek 38 och 39..
Då gick jag in i den andra, där gick jag runt och kollade länge länge. Testade säkert 6 st olika par, men ingen passade och var sköna. Till sist hittade jag ett par som var på rea också. De hade kostat 600:- och nu kostade de 420:-. Rätt så nice enligt mig! Gick sedan in på ginatricot (såklart) och där slet jag åt mig 3 tröjor/linnen och ett par shorts. Gick på ca 250:- Rea där också. Fall inte skorna och kläderna skulle vara på rea skulle det ha gått på ca 1300:-. Så nu är Elinpezieee glader!!! Visar grejorna senare eller någon annan gång.
Var på stan i 60 minuter. Sedan kom pappi och hämtade mig och när jag kom hem satte jag mig här vid datorn. Här har jag setat sen dess. Det ända jag har gjort är ätit. Snart ska jag hoppa in i duschen, eller inte hoppa men kliva haha.. 
Vi hörs senare jao!! Ha det bra så länge alla go människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0