TORSDAG

Nu har jag fixat klart min garderob med alla kläder. Det var så att jag rev ut ALLT när jag kom hem till mamma i tisdagskväll. Jag fick liksom inte plats med alla kläder som jag hade med mig.. Så jag drog ut allt på golvet som sagt och sedan blev det liggande där. Tog in lite och hängde på galjar, men sedan var det inte så kul längre. Igår hängde jag också in lite, men nu är jag färdig.
Blev lite skilnad iallfall, eller nu får jag plats med mera kläder. Så nu kan jag shoppa mera!!! Fick ju min lilla lön idag, haha nejdå.. De ska jag spara till London. YEAH!!!

Nu ska jag lyssna på muzik&senare kanske jag trallar hem till systern min.
Där blir det nog film och klikrig med christian! haha. Men vi får se hur jag gör. 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0