Halloj Där Ute.......

Ännu en riktigt varm och skön dag. När jag vaknade åt jag frukost ute i solen. Sedan gick jag ner till bryggan vid oss och solade en stund. Efter ett tag kom pappa och då följde jag med honom ut med våran motorbåt. Åkte runt och kikade lite. Sedan kom jag på att vi skulle åka in till stan och köpa glass. Så vi åkte hem och hämtade pengar sedan vidare till stan. Vi köpte mjukglass och satte oss vid vattnet.
När vi var klara åkte vi till en ö och kollade lite, vi tänkte bada där men det var mycket fiskar och det fanns ingen stege. Pappa hittade iallafall ett nytt fiskarställe. Hem igen, stekte i solen. Somnade till och med ett tag. Så skönt. Vaknade av att pappa fråga om jag skulle med ner och bada. Det är verkligen skönt i vattnet när man är i ett tag. Sedan upp och sola ett tag till.

Nu är klockan 18:46 och vi har nyss käkat. Sitter med bikini ute och det är liksom ganska så sent. Tänker mig när det är vinter och klockan är 18:46, då är det svinkallt och mörkt ute. Då vill man hellst hålla sig inne...
Man ska inte klaga på värmen, men ändå så gör man det. Inte bra, inte bra!
Tror vi ska ta en cykeltur in till stan och hyra film och köpa godis snart. Ingenting bra på tv'n idag heller.

Nu ska jag dricka lite cola och sedan är planen så att jag ska sätta på mig lite kläder.
Ha det så bra där ute. Njut av solen nu när den väl vill vara framme!


Kommentarer
Postat av: maaadeleiiineee

Härlig blogg!

allt bra då? :)

2010-07-14 @ 19:54:50
URL: http://maaadeleiiineee.blogg.se/
Postat av: eemmaaj

jag har frågestund på bloggen nu, fråga massa frågor?!

2010-07-14 @ 20:53:35
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0