Den 22 Juli 2010.

Nyss hemkommen från systern min. Kollade på en svensk film där, den var rätt så hemsk. Bra men ändå lite pytte dålig.. Bra för att vara en svensk film iallafall.
Imorgon ska mamma, jag, Leo, Vanessa, Fia och Christian till Frösåker eller vad det heter. Ska på någon vikingargrej haha. Vi får se hur roligt det blir. Har iallafall ställt min klocka (mamma) på 09:40. Då ska jag duscha och fixa mig. Undra om jag kommer hinna vara klar till kl. 10:00. Det får jag hoppas, jag är ingen seg snigel.. Utan snabba-snigeln!!!

Nu ska jag vara lite social med min underbara vän Malin på msn. Love

Ska jag säga god natt nu??? Snart.... ska sitta i 15 minuter till. Sedan hoppar jag ner i min varma säng. Låter inte speciellt skönt om man frågar mig. Eftersom att det är varmt i rummet också. Tur att fönstret står helt öppet. Men måste nog stänga de så att inga tjuvar kommer och äter upp mig!!!

Kram&God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0