Borta Bra Men Hemma BÄST

Nu är jag tillbaka till den här lilla hålan. Har saknat den ändå, eller mina vänner som befinner sig här..
Emma åkte dock härifrån imorse, det är inte bra. Men får träffa henne direkt när hon kommer hem.

Kom hem nästan precis 18.00. Då tog jag cykeln hem till mamma. Städade trappuppgången. Lika tråkigt varje gång. Varmt nu på sommaren också.. Men vad gör man inte för pengarna. STÄDTANTEN HÄR JAO. Bara att hyra in mig så kommer jag på dirren! Hade en vikarie förra veckan, min underbara mamma. Hihi.

När jag var klar med städningen åkte jag hem till pappan min igen. Vi åt mat och sedan åkte jag med Fridan till snurrisgungan. Efter ungefär 10min kom Mallisen. Stannade där och pratade lite men det var lite kallt så vi tog våra fina, svarta, snabba damtrallor hem till Frida. Vi åt popcorn och pratade ännu mera.. Och Mallan spelade också gitarr. Hon är grym min gumma!

Har varit hemma i 1h och 30min ungefär. Försökt att fixa internet för kontakterna var inte i väggen. Men när jag satte i de funkade inte internet. Efter ett långt tag hade pappa hört att jag försökt med något. Han hjälpte mig, satte i samma kontakter och då funkade det såklart! Så nu ligger jag i min efterlängtade säng och lyssnar på musik.
Snart ska jag nog sova, har ställt klockan på 10.25. Ska hem till min farmor imorgon och fira henne. Innan det ska jag till banken och fixa med min internetbank. Det har varit nå strul väldigt länge nu...
Natti Nattiiiii! Dröm Sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0