26 Juli/27 Juli

Igår var jag med Elin och Malin. Vi köpte en familjepizza på dagen som vi åt. Fast vi orkade inte äta upp hela såklart, de var en ganska så stor bit kvar liksom..
Vid 15.15 åkte vi till Elin i Hallstahammar. Malin hade med sig en skräckis som vi tänkte se på, men vi ville ha en komedi som vi kunde se på efter skräckfilmen.  Vi åkte och hyrde en film, köpte godis och popcorn. När vi kom hem kollade vi filmen som Malin hade med sig. Den var braaaa.
När vi skulle kolla på filmen som vi trodde var en komedi, så var det inte de. Det var också en skräckfilm.
Dumma affär som hade skrivit fel... men filmen var lite bra iallafall. Den hette "Jennifers body".
Åkte hem vid halv 11. Det var iallafall en MYCKET mysig dag!!!

Just nu sitter jag här och är arg eftersom jag fortfarande är förkyld.... Vill vara ute i solen, men icke.
Har varit förkyld i 2 veckor nu, faaaan va kul. 4 veckor av sommarlovet har jag antingen haft feber, ont i halsen och huvudet, förkyld... Jo, det kallas ju tur. Eller?

Maten kallar!!!! Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0