Känns som en uppdatering

Jag har verkligen inte lust att blogga, som sagt. Det känns bara onödigt att göra de eftersom jag inte har något roligt att komma med.
Nu under veckorna har jag varit i Mora, myst med kompisar, shopping, blivit sminkad på make up store och pluggat röven av mig. Förra veckan hade vi inlämning och 2 prov, engelska och biologi. Jag och malin pluggade i cirka 4 timmar inför biologiprovet som vi hade två dagar att plugga på. Och i sista sekund så kunde vi lite iallafall.
Tror att det gick rätt så bra på provet, men vi får la se i veckan när jag får reda på det. Antagligen imorgon, på måndag.

Igår när klockan var 23:30 började jag sticka på min vante som jag måste vara klar med på onsdag. Hade bara tummen och själva toppen kvar. Men när jag skulle maska av så gick det liksom inge bra alls.
Jag satt och svor åt min jävla vante! Blev irriterad......
Fick göra om skiten säkert 7 gånger, och efter varje gång jag fick ta upp allt så sa jag "alltså allvarligt, om det blir fel igen så tänker jag kasta den här jävla vanten i papperskorgen!!"
Men efter ca 2 timmar så läste jag på beskrivningen och sa "MEN ÅHHHHH, JAHA!". Smart tjej! Trött tjej!
Det ordnade sig iallafall, nu är det bara tummen kvar och den är svårast. Kanske får hjälp av min älskade mormor!

Igår följde jag och Ems med Robin till sporhallen för att se på Jontes innebandy match. Jerry kom också dit och hejjade. Fast killarna förlorade och var sura, haha. Efter matchen följde jag med Jonte och Robin hem till Jonte. Vi kollade på Toy story 3. Har bara sett 1an förut och kommentaren till de blev "det är fan pinsamt att du inte har sett andra filmen" haha. Fast hann inte se klart den, men den var bra!

Idag står pluggningen som 1a, eller det är den alltid....
detta har jag framför mig denna vecka: novell, syslöjds beskrivning, stickning, so inlämning och matteprov.

Mamma tror att jag fårr magkatarr så ja, jag är stressad. Men nu är det bara att köra hårt för om 10 dagar blir det 14 dagars slapp på stranden i Thailand. Längtar mer än mest!
Och om 9 dagar fyller jag år, 5 dagar ska vi på mammas sida ha en liten jul och fira mig och min mosters kille.

Det var allt för mig. Kommer bilder under 10 minuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0