LITE (tråkig) FAKTA OM MIG

Vad heter du? Elin Andersson
Hur många år är du? 14, fyller 15
Vad är ditt smeknamn? Bella, Elinpez
Vilken ögonfärg har du? Gröna
Bor du i hus eller lägenhet? Både och
Vilken hårfärg har du? Blont
När är du född? År 1995
Vilken klass går du i? Efter sommaren, 9Bäst.

Vilket år tar du studenten? 2014(?)
Har du något jobb? Städar en gång i veckan i ca1h, tjänar 1000:- i månaden.
Är du en morgon människa? Eh.. nä
Hur många gånger i veckan duschar du? Nästan varje dag, annars varannan.

Kramar du någon varje dag? Ja, hur ska man annars klara av dagen..
Har du många vänner? Nä inte så himla många faktist, 1.. Är mobbad. Skoja..
Älskar du många personer? Jag älskar många på olika sätt
Hatar du någon? Ska inte säga att jag hatar någon, men ogillar.

Vad är din favorit mat? Kinamat tror jag
Vilken är din favvo dryck? Juice
Favorit färg? Vill inte vara taskig mot någon färg, såå jag säger alla.
Favorit ämne i skolan? Hemkunskap
Tråkigaste ämnet i skolan? Engelskaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0