TORSDAG

Var som sagt hemma hos min moster igår. Åt god mat och god efterrätt! Malin smsade mig och frågade om jag kunde rädda hennes kväll för hon hade så tråkigt. Så vid 23 tiden åkte vi och hämtade henne och sedan vidare hem. Mysigt!! Vi somnade runt 3.

Idag åkte hon hem till sig vid 15, före de segade vi bara.
Har ont i huvudet, halsmandlarna och det känns som att jag har feber (fast jag har inte det).. Så jag bestämde mig för att stanna hemma istället för att följa med mamma hem till min syster och fira Vanessa. Mitt immunförsvar är inte på topp idag och har tydligen inte varit det på hela sommarlovet heller.

Nu ska jag lyssna på musik och chatta med Ems på msn. Tummen upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0