SJUNDE AUGUSTI

Sitter just nu och väntar på att maten ska bli klar. Är så himla hungrig!
Efter jag har käkat upp ska jag fixa klart mig och välja kläder efter vädret. Måste känna hur varmt de är hehe. Sedan följer jag nog med mamsen och handlar mat eller vad hon nu skulle göra. Har inget bättre för mig liksom.

Och ni bryr er säkert inte men... jag är ju fortfarande lite förkyld. Har tagit nässpray i mer än 3 veckors tid. Egentligen får man ta i högst 10 dagar. 
Nu tog jag Mallans råd att försöka vara utan i 10 dagar och då kanske jag inte behöver använda det lika mycket. Har klarat mig utan nässpray i 2 eller 3 dagar. Fasiken vad bra! 
Hoppas på att den här ..... förkylningen försvinner snart. Det skulle göra mig lycklig :-)

Dagens outfit kommer snart. Eller när jag slängt på mig något.
Ha en fin dag, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0