Haha

Jag hade en mörkhyad pojkvän. Vi satt i soffan och kollade på film med Malin, Emma och någon kille. Helt plötsligt kommer det in en liten sak med spetsig nos och pälsen var som en tiger.
Jag blev rädd eftersom han hade också jätte vassa tänder. Alla andra satt helt stilla i soffan medans jag sprang runt som bara den runt ett bord och sedan hoppade jag upp i soffan brevid Malin. Den konstiga saken hoppade efter och bet mig i handen flera gånger. Alla bara satt och tittade på när han höll på. haha.. Sedan vaknade jag och drömde om igen.. då höll vi på att bada den konsitga saken och helt plötsligt såg jag att det flöt färg i vattnet. Den läskiga typen blev till en iller som en tant hade målat till en tiger.

Haha!! Verkligen en helknäpp dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0