Godernatter

Nu tror jag att det är dags för mig att säga god natt.
Imorgon har jag sovmorgon!!! dock bara till 9:00. Men det betyder att jag kan gå upp 40 minuter senare än vanligt. Det är inte illa de inte.

Vi ska cykla/gå till gropen, men det kommer säkert att regna och hur kul är de då på en skala att vara där på morgonen till lunch? Förstår egentligen inte varför vi inte lika bra kan få vara hemma och sova istället. Man lär sig väl ändå inget utav att vara i gropen, eller kanske de som badar. De lär väl sig att simma bättre, men inte vi som inte ska bada..

Äsch, slut på klagandet! Nu ska jag lägga mig med min lilla ipod och lyssna på musik.
Får se om jag lyckas stänga av den INNAN jag somnar. Igår råkade jag somna med den och vaknade kl.3:00 av att jag hade hörlurarna runt halsen. Ojsan..
GOD NATT MED ER 
SOV SÖTT
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0