En Mycket Mysig Måndag

Gick upp super tidigt idag, 07:25. Jag och Malin åkte ner till stationen vid 9 tiden. Tåget var inställt så vi fick ta bussen till Eskilstuna istället.
När vi kom fram började shoppingen, sedan fick vi i oss lite äcklig sallad och efter det lite mera shopping. Stannade inte så himla länge, men det räckte och vi hade det mysigt! Så det blev la bra iallafall. Åkte iallfall med tåget hem. Där var det två konstiga tjejer. Vet inte om de drev eller fall den ena tjejen hade någon sjukdom. Enligt mig och Malin skojade de hah. Men iallafall, när vi kom tillbaka till stationen började det åska som tusaaan. Läskigt.
Inhandlade en väska, en  sak som man lägger mobilen i som man kan hänga runt halsen(visar sen), skor och läggings.

När jag kom hem var jag med Leo ett tag. Lite senare på kvällen kom Malin förbi igen, vi kollade på Grease 2. Nice! Jag älskar dig♥


DAGENS OUTFIT

Kommentarer
Postat av: malin

i love you.

hahaha dom där tjejerna på tåget var ju bara allmänt läskiga, funderar fortfarande på om dom var seriösa.. PAOLA PPAAAAOLAAAAA??? HAHA.

PUSS på dig hjärtat (L)

2010-08-10 @ 13:51:29
Postat av: lovisa

hej älskar din blogg!

vart har du köpt dom beiga byxorna? Skitsnygga!

Kramkram<3

2010-08-10 @ 22:26:11
Postat av: elin

sv till lovisa; va roligt! jag har köpt de på ginatricot. det är rea på de just nu, 99:-. så skynda dig innan de tar slut! :)

2010-08-11 @ 11:11:48
URL: http://eanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0