Den 3 Augusti 2010

Jag har en anledning varför jag inte skrev igår, det var inte för att jag inte orkade eller något som jag brukar skylla på..
Utan igår morse (07:15) fick jag en underbar systerdotter. Så på dagen åkte jag med mormor, mamma och Leo och kikade på lite kläder och sånt till bebben. Leo fick också välja vad han ville i leksaksaffären för han hade blivit storebror. Han tar fram en liten vattenpistol som kostade 30:-, mamma tog fram värsta vattenpistolen som man också kunde skjuta massa andra saker med och sa "vill du inte ha den här Leo?". Men icke. Han skulle ha den billiga och sämre typen haha. Så söt han är.
Vi åkte sedan och hälsade på nykomlingen. Finns bara ett ord att säga, GulliGullGull!
Sedan vidare hem till mormor och morfar och fikade där och efter de hem till Mats. Vi kollade på resor till London som vi snart ska åka till förmodligen. Stannade till 00:30 tror jag. Trodde Leo skulle vara jätte trött, men näää.

Nu ska jag snart fixa ordning mig lite och vänta tills Fia, Christian och lillen kommer hem.
VI HÖRS SENARE

En söt bild på Leo när han nästan var nyfödd.


Kommentarer
Postat av: din mallllssson

Sååå kul att de blev en flicka tycker jag :)

Gratulerar ännu en gång & hoppas den blir lik sin moster, då blir den jävligt söt iallafall :-)!!

LOVEUUU

2010-08-03 @ 15:00:12
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0