31Augusti

Efter skolan idag gick jag och Mallan hem till mig. Vi åt mellis hihi och satt vid datorn.
Sedan kom vi på att vi skulle åka ner på stan och kika lite. När vi var påväg hem till Mallan för att hämta pengar där träffade vi på Emsan. Hon skulle också ner på stan så vid 16:10 tog vi bussen.
Vi gick och kolla i alla affärer, sedan gick jag och Mallsing till spicy och käkade god mat där. Efter ett tag kom Emman och gjorde oss sällskap. Men vi gick nästan direkt och köpte munkar som vi åt påvägen hem i bussen.

När vi var framme i hålan så följde Malin med mig hem. Jag satte mig i badkaret och hon satt brevid. Det hela avslutades med att hon satt och försökte pricka vindruvor i min mun haha!

Nu sitter jag och kollar på Fångarna på fortet. Kuljul. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0