30Augusti

Skolan var helt ok. Slutade 14:30 istället för 15:30 för att våran spanska lärare var sjuk eller "skolkade".
Gick hem och åt macka/kika på tv'n.

Efter några timmar kom mamsen hem. Då käkde vi mat och sedan gick jag med Emsan på en promenix. Vi gick till hökåsen och lite där, sedan gick vi tillbaka. I 2 timmar var vi ute och gick. Skön luft och skön tjej!
Kan det bli bättre??? Nix pix. När jag kom tillbaka hem igen gick jag över till Fia där min mamma befann sig. Drack saft och satt där och pratade ett tag.

När jag kom hem därifrån kom jag på att Fångarna på fortet hade börjat. Så jag kollade lite på de och sedan på Time out. Men i reklamen kom jag på att vi fick no läxa idag tills på torsdag. Så kunde lika bra göra klart den så slipper jag göra de imorgon. Lite klurigt enligt mig dårå..

Nu ska jag gå och lägga mig. Blev trött efter att gjort läxan. De är bra de!  
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0